reklama

Hurikán pocitov

Ľúbi ma a či neľúbi? ... Nie, neľúbi... aj o tomto je básnička jedného môjho kamaráta, ktorý svoje sklamanie v láske vložil do veršov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Moje pocity si zanechala v hurikáne,

hoci doteraz boli len zmietané víchricou a dažďom.

Moje srdce je vo veľkom vetre hádzané,

moja nálada sa hojdá na hojdačke,

graficky je to sinusoida.

Takmer sa neudržím na sedačke,

keď zrazu hojdačka ešte pridá.

Zrýchľuje, až kým sa neotrhne,

do veľkej hĺbky padá.

A v tej hĺbke- neznámo ma čaká.

Toho neznáma sa veľmi bojím,

ako čierna vrana nado mnou kráka.

A ja sa už so životom takmer lúčim,

keď vtom- niečo ma postrčí a

predo mnou zratu krajina sladká.

Do diaľky za obzor hľadím

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a tam niečo ako plamene blčí.

sťaby slnko chcelo spáliť zem,

keď do tej krajiny nevojdem.

No kiežby som mal tú silu

zahnať myšlienky na neznámo,

netrápiť sa tým, čo bolo,

nemyslieť na to, čo príde až o chvíľu...

Angela Koščová

Angela Koščová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 16ročná baba, ktorá sa chce vybúriť písaním a preto prosím kritizujte a hodnoťte moje články, chcem sa zlepšovať:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéImaginárne rozhovory

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu