reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Angela Koščová

Angela Koščová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 16ročná baba, ktorá sa chce vybúriť písaním a preto prosím kritizujte a hodnoťte moje články, chcem sa zlepšovať:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéImaginárne rozhovory

reklama

Súkromné

Najúžasnejší človek na svete

Angela Koščová

Najúžasnejší človek na svete

  • 1. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Esmeralda

Angela Koščová

Esmeralda

  • 28. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Som dieťa šťasteny, alebo sa viem „iba“ tešiť zo života?

Angela Koščová

Som dieťa šťasteny, alebo sa viem „iba“ tešiť zo života?

Okolo mňa veľa ľudí bolo smutných, každého niečo trápilo a ja som bola zas akoby nejaká Linka dôvery. Počúvala som ich spovede, počúvala som, čo ťažké im život priniesol a snažila som sa pomôcť. Okolo mňa bolo veľa nešťastia, no neviem, či takého pravého, však nikoho vtedy nepostretla smrť príbuzného či priateľa, nikomu sa nič vážneho na tele nestalo. Na tele nie, to skôr na duši, zlomené srdcia ľudí trápili... No so mnou to nerobilo nič, nikto mi moje šťastie nepokazil. Cítila som sa ako mramorová socha, ktorej výraz tváre raz umelec vykresal a viac ho nik nezmení...

  • 28. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Smútok za domovom

Angela Koščová

Smútok za domovom

Toto je basnička, ktorú som vytvorila na dovolenke na Korfu, kde mi bolo síce fakt super, ale predsa mi chýbal kúsok domova a betónovej Bratislavy:)

  • 28. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 973x
  • 1
Anjel s ľudskou tvárou

Angela Koščová

Anjel s ľudskou tvárou

Je veľa ľudí, čo nám v živote pomohli fyzicky alebo psychicky, veľa ľudí, ktorým by sme chceli za tú pomoc poďakovať, no nevieme ako. Chcela by som Vám povedať o jednom človeku, ktorý našej rodine niekoľko krát pomohol a ešte stále pomáha.

  • 17. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 757x
  • 4
reklama
Život je nádherný....

Angela Koščová

Život je nádherný....

„Život je nádherný, cítim sa ako vo sne, z ktorého sa nechcem zobudiť“

  • 21. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Reklama na Hornbach:D

Angela Koščová

Reklama na Hornbach:D

taká básnička o prerábke bytu u nás doma, hádam sa Vám to bude páčiť...:)

  • 3. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 851x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu