reklama

Reklama na Hornbach:D

taká básnička o prerábke bytu u nás doma, hádam sa Vám to bude páčiť...:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prerábamekúpeľňu,

byt sa zmenilna kôlňu,

zem je plnánáradia,

robotu mizariadia.

Od nás počuťbuch, buch, buch,

z horazas vŕŕ,vŕŕ, vŕŕŕŕŕŕ.

Dymz cigariet sa po byte plazí,

až kýmk môjmu nosu nenarazí.

Rozkašlem sa, smradmi vadí,

mama mi všakmlčať radí

Internet, čospája mi svety,

bez káblunepoviem ani vety.

V kompenie je žiadna šťava,

stojím tu lennad ním, ja ťava

WC, miestnosťto obľúbená,

bez nej sacítim priam stratená.

Susedov mámesíce milých,

no pocitov mámveľa divných.

Vodu pustiťnemôžem,

smäd svoj môcťnepremôžem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jedlo-zakázané slovo,

všetko chutíorechovo

Prírodu chcemnavštíviť,

no budete sami diviť,

ruky moje domapotrebujú,

aj keď stáleiba zavadzajú.

Cítim už úplnejasne,

básnické črevomi hasne.

Angela Koščová

Angela Koščová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 16ročná baba, ktorá sa chce vybúriť písaním a preto prosím kritizujte a hodnoťte moje články, chcem sa zlepšovať:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéImaginárne rozhovory

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu